Vede sta pagina in 103 lingue diverse!

  1. I MUVRINI

  2. Corpu, ànima è spiritu: a chjave per capiscenu l'umanità

  3. Chì ghjè a vera natura di a morte?

  4. Perchè chì a morte?

  5. Ciò di ESP?

  6. Raghjone bìbbricu 89 per questu purgatariu ùn esiste micca

  7. Suntu

A lingua

U diavulu hè sempre spinghje a teoria di a vita dopu a morte è cuntinueghja à fà cusì finu à ch'ellu sia ghjittatu in u lavu di focu è totalmente anhilated.

È u diavulu hà da cuntinuà à furnisce falsi evidenza per a vita dopu a morte ancu è milioni di persone in u mondu credenu, ganciu, fila è sinker.

Andà in u celu quandu mori hè una forma religiosa corrupta di vita dopu a morte.

Quì sottu sò solu uni pochi di miti culturali cumuni versus a verità perfetta è eterna di a parolla di Diu.

MITU : Tutti i cristiani vanu à u celu quand'elli morenu.
VERITÀ: I cristiani vanu à u celu quandu Ghjesù Cristu torna.

MITU: A vostra ànima hè immurtale.
VERITÀ: A to ànima svanisce in l'aria quandu mori.

MITU: Diu ci porta quandu hè u nostru tempu per andà.
VERITÀ: Diu ùn ammazza mai a ghjente. U diavulu arrubba, tumba è distrugge.

MITU: A reincarnazione hè sempre pussibule.
VERITÀ: A reincarnazione hè una speranza falsa. Hè una altra bugia da u diavulu.

MITU: Pregu à parechji santi cum'è parte di a mo educazione cattolica.
VERITÀ: Tutti i santi sò morti in a tomba. Pregate à spiriti familiari chì sò un tipu di spiritu diavulu chì imita i morti.

MITU: U mo vicinu hà parlatu cù u so maritu mortu in una riunione a settimana passata.
VERITÀ: A voce chì hà intesu era un spiritu diavulu famusu, micca u so maritu.

CORPU, ANIMA È SPIRITU: A VERA NATURA DI L'UMANITA

Prima, avemu bisognu di mette un fundamentu di capiscenu riguardu à a natura di l'omu. Allora pudemu capisce megliu ciò chì succede dopu a morte è cumu pudemu superà [Tutti i versi da a versione di King James].

Genesis 2: 7
È u Signore di Diu hà fattu l'omu di u polu di a terra, è hà arriccatu in i nostri alleati di vita; è l'omu divintò un anima vivente.

Diu hà furmatu u corpu di l'umanità da l'elementi chimichi di a terra.

A nostra ànima hè solu ciò chì face u vostru corpu vivu è respira. Hè ciò chì ti face - a vostra persunalità, a capacità di processà l'infurmazioni è di piglià decisioni.

Capìtulu 12: 19
È diceraghju à mo ànima, Soul, tù dispunite assai bè dispunibule per parechji anni; pigliate a vostra facilidad, manghja, biarà, è fate felice.

Quand'elle parleremu cun noi, questa hè a nostra ànima parlendu à sè stessu.

Leviticu 17: 11
Perchè a vita di a carne hè in u sangue; è aghju datu à voi nantu à l'altare per fà annunzzione per e vostre ànima; perchè hè u sangue chì faci una expiazione per l'ànima.

A parolla "vita" hè a parolla ebraica nephesh [Strong's #5315] chì significa vita di l'anima, una persona viva.

Sè vo andate à un funerale o svegliate, andate in fronte di a stanza per vede U CORPO di a persona chì hè morta di pocu tempu perchè a so vita di l'ànima, a so vita di respirazione, hè sparita in l'aria in u so ultimu soffiu.

I Tessalonici 5: 23
U Diu di a pace u santificà tuttu; è aghju pricatu à Diu tuttu u spiritu è ​​l'anima è u corpu sò cunservate senza difettu à a venuta di u nostru Signore Ghjesù Cristu.

Questa verse fa una distinzioni chjaru trà u corpu, l'ànima è u spiritu. Hè tutti 3 uni parte di un Cristianu è currisponde à i verbi 3 in a versione seguente, furmatu, fatta è creata.

Isaiah 43: 7
Macari ogni unu chì si chjama di u me nomu: di l 'aghju creatu per a mo glòria, mi cci hannu furmatu; fàccia, l'aghju fatta.

Chì ghjè a vera natura di a morte ?

Ora pudemu trattà a morte da a verità di a parolla di Diu.

Genesis 3: 19
In a sudazione di a to fà face manghja u panu, finu à u ritornu à a terra; Perchè da quì hà pigliatu: per u polu, sì, è à u polu sarete torna.

I nostri corpi fisici sò fattu di i stessi elementi chimichi chì u pianu hè cumpostu, perchè quandu avemu mortu, i nostri corpi si devenzinu è diventanu parti di a terra.

L'idea chì e nostre animi sò immortali hè una ghjilla di u Diu di stu mondu, chì hè Satanassu.


Genesis 3: 4
È lu sirpenti, li disse a donna, Ye ùn sarà di sicuru muriri:

Questa hè una contradizioni flagrante à a parolla di Diu.

Gènesi capìtulu 2
16 U Signore Diu hà urdinatu à l'omu, dicendu: Di tutti l'arbre di u giardinu possi fretament to eat:
17 Ma di l'àrburu di u sapienti di u bè è di u male, ùn manghjarè micca, perchè in u ghjornu chì manghjarete, u sicuru murarà.

A verità di Diu, perversi di Satan
Verità o Lie Versu è effettu
Verità di Diu
certetamenti moriri [spiritualmentu]
Genesis 2: 16, 17
Rumani 10: 9-11
Aghjunghje una volta, guadagnà a vita eterna
A Menzogna di Serpente
Ùn hè micca sicurtu moriri
Genesis 3: 4
Nisuna mutivazione per nasce di novu
morte è annientamentu permanente



Tutti i duttrini, e religioni è e teologii chì insegnu una forma di vita dopu a morte, cum'è a reencarnazione, u purgatoriu o chì creanu in u lavu di u focu per sempre sò basati nantu à a prima menza di a Bibbia di Satanassu in a Bibbata: "ùn avete micca sicurami mori".


Quandu qualchissia morire è hè statu invitatu à a rivoluzione, andà andà per vede solu u corpuÙn a vostra tia, avio o quellu chì hè mortu. Andemu finu à u fronte di a stanza, è guardate u casket per vede solu u corpu perchè hè quellu chì hè mancatu. Dopu pigliate u vostru ultimu respiru, a vostra ànima hè morta, hà spusonu di l'esistenza è hè dunque questu di u corpu. U corpu hè tuttu ciò chì hè stata di questa persona.

21 Job: 13
Passanu i so ghjorni in ricchezza, è in un mumentu passanu finu à a tomba.

Salmi 6: 5
Perchè in a morte ùn ci hè ricurdatu di tè; in a tupunità chì ti darà grazie?

Salmi 49
12 In ogni modu, l'omu chì hè in onori ùn si manca: Ghjè cum'è e bèstie chì perisenu.
14 Cum'è a pecura sò stati prisintati in a tumba; A morti iegarà di manghjà ...

Salmi 89: 48
Chì omu hè ellu chì vega, è ùn vinaranu micca a morte? Sbarcate da a so alma da a manu di a fossa? Selah [pausa è cunchiutate questu].

A definizione è u cuncettu di purgatariu cuntradite assai versi di l'Scrittura è hè mai citatinu ancu una volta in a Biblia completa


Nun capiscenu i termi bíblici, u corpu, l'ànima, u spiritu, furmatu, fatta è creatu aperta a porta per Satan per allughjassi i so menti à l'mente di i milioni.

Salmi 146: 4
U so arme falendu, torna in a so terra; in quellu stessu pensamentu i so penseri.

Ecclesiasti 9
5 Perchè i sapienti chì anu da manghjà, ma i morti ùn capite micca qualcosa, ma ùn anu più una recompensa; Perchè a memoria di elli hè sminticatu.
6 Inoltre u so amori è u so odiu, è l'invidie, hè issa perutu; ùn anu più una parte per sempre in queste chì hè fatta sottu u sole.
10 Qualcosa chì a to manu trova à fà, fà cù u to putere; Perchè ùn ci hè nisun travagliu, nè mezzu, nè cunniscenza, nè prudenza, in a fossa, di quale avarete.

Ebrei 9: 27
È quandu ellu hà distinatu à l'omi volte à mourri, ma dopu stu ghjornu:

I Corinti 15: 26
L'ultimu ghjunghje chì si distrissi hè a morte.

A parola "morte" in verse 26 hè di u grecu Thanatos, chì significa "u finale naturali di l'esistenza umana terala". A morte hè un statu continuu di l'esistenza, perchè una traduzioni precisa di a morte hè gravata - u regnu di a fossa.

Definizione di nemicu
Enemiciu
nome
1. una persona chì sente l'odi, favurizeghja i disinni preghjudizi contr'à, o impone attività antaggista cù l'altru; un avversu o avversu.

Antonyms
1. amicu.
2. alliatu.

Per quessa, per definizione, a morte ùn pò aiutà à nimu o capisce micca qualcosa per qualunqui, cum'è per piglià una persona à u celu. Cusì, i cristiani ùn anu micca à u celu quand'ellu morse. Andonu in u locu u gravuru.

A morte hè una nimicu è micca un amicu. Un amicu pigghjerete u celu, ma micca un nemicu. Enemies pigliate à a tarra, ma l'amici ùn sò micca.


I Thessaloni 4
13 Ma ùn vogliu micca chì ignurati, fratelli, in quantu à quelli chì dormenu [sò digià mortu], chì ùn vi dispiace micca, cum'è l'altri chì ùn anu micca speranza.
14 Perchè s'è noi chì avemu crede chì Ghjesù hè mortu è hà risparmatu, ancu ancu elli chì u sonnu in Ghjesù u Diu facia purtà cun ellu.

15 Per questu vi dicemu per a parolla di u Signore, chì noi chì simu viventi è restanu finu à a venuta di u Signore ùn impediscemu micca [precede = andate davanti] à quelli chì dormenu.
16 Di u Signore, ellu stessu ti scinni da u celu cù un cantu cun, cu la vuci di li Santi, è cun u trump di Diu, e lu mortu in u Cristu Ellu ricuddà a prima:

Averete leghje è pensate chì u versu 16 hà dettu? "U mortu in Cristu sbarcà prima:". S'è digià in u celu, cumu pudete esse risposte di quì chì ghjè sopra tuttu in tuttu?

A minzogna chì andate à u celu quandu morere contradicassi a sacra Scrittura, a lògica sonica è a definizione di parole.


I morti in Cristu saranu prima perchè sò mortu in una tumba, chì hè sottu a superficia di a terra. Sì di qualcunu morse, l'intarrarminni prufondu in u locu. Hè per quessa chì u morti in Cristu s'alluntenderà quandu Ghjesù Cristu ritene per i so sante.

A biblia hè veramente un libru simplici è logicu chì hè ancu assai precisu, precisu è fiducible. Ci hè riliggiuni corrupta chì anu fattu un sensu.

17 Allora noi chì sò vivu è fermani sarà caught up inseme cun elli in i nivuli, à scuntrà u Signore in l'aria: e accussì duvimu mai esse cù u Signore.
18 Perchè cunsureranu l'altru cun queste parole.

Sì a morte ti porta à u celu, perchè chì Diu mandarà à Ghjesù Cristu in u futur di ritornu à a terra per avè rinviatu fora di a fossa?

PERCHÈ CÌ A MORTE ?

Ci hè motivu 2 basi: Adam è u diavulu.

Rumani 5
12 Perchè, com'è par unu omu u piccatu intruti in lu mondu, è a morte da u peccatu; e accussì la morti passava nantu à tutti omi, per chì tutti hannu piccatu:
13 (Per finu à u drittu piccatu era in lu munnu: ma peccatu ùn hè imputed quandu ùn ci hè nudda liggi.

14 Ma a morte di u regnu di Adam à Mosè, ancu à elli chì ùn avianu micca piccatu dopu a similitudu di a trasgressione d'Adam, quale hè a figura di quellu chì era per vene.
15 Ma no comu lu occasione, hè cusì dinù u donu lìbbiru. Perchè s'è à traversu u occasione di unu tanti esse mortu, tantu cchiù la grazia di Diu, è u donu di grazia, chì ghjè vicinu à un omu, a Cristu, hà abounded ver di tanti.

16 È ùn cum'ellu era par quellu chi piccatu, cusì hè u donu: per u tribunale era da unu a cundanna, ma u donu senza è di tanti offenses à ghjustificate.
17 Perchè se per l'offensione d'un omu, a morte hà regnatu da una; Più altri chì anu ricivutu abbundanza di gràzia è di u regnu di rightezza sò regnani in a vita per un di Ghjesù Cristu.)

18 Dunque cum'è da u occasione di una sintenza vinni nantu à tutte e ghjente a cundanna; mancu tantu da u ghjustìzia di unu u donu senza ghjuntu nantu à tutti omi à u veru di a vita.
19 Perchè cum'è per a disubbidenza di un omi, parechji si sò stati fècenu peccati, perchè l'ubbidenza di unu unu chì parechji si ponenu ghjustu.

20 Oltri a chistu la liggi di la sfilata, ca la Cicciano putissi latte. Ma induve u piccatu abounded, grazia facia assai più urighjinali:
21 Ca comu u piccatu hà rignò à a morte, ancu accussì putissi razia maestre à traversu a ghjustìzia à a vita eterna da Ghjesù Cristu, u nostru Signore.

John 10: 10
U ladrone ùn vinite micca, ma per per steal, è per a morte è per distrugge: Sò quì puderianu a vita, è chì avè pussutu avè u più abbundante.

I Petru 5: 8
Stà sobriu, attenti; perchè a vostra Satanassu u diàvule, cum'è un leone, rughju, cammina circa, à inventà i quali si pò si mànghjanu:

Ebrei 2: 14
Forasmuch poi comu li figghi sunnu inghjennà di carne è u sangue, iddu macari iddu pigghiò listessa parte di u stessu; chì à traversu a morti hà abbandunatu per fallu perì chì avia u putere di a morti, chì hè, u diàvule;

Genesis 2: 17
Ma di l'àrburu di u sapienti di u bè è di u male, ùn manghjarè micca, perchè in u ghjornu chì manghjarete, u sicuru murarà.

Siccomu stu versu si riferisce à un arburu di a cunniscenza di u bè è di u male, deve esse riferitu à un arburu figurativu, (chì hè una figura di parlà), è micca à un albero fisicu literale. Adam & Eve ùn anu micca causatu a caduta di l'omu solu perchè anu manghjatu una mela. Hè solu un puzzicheghju religiosu chì ùn hà nisuna basa in logica o bibbia.

Versu 17 dice "di sicuru morirete". Morse spiritualmente perchè u rigalu di u spiritu santu, a so sola cunnessione spirituale à Diu, ùn era più quì. Hè tornatu à Diu chì l'hà datu.

U peccatu chì Adam hà fattu era un tradimentu contru à Diu. Adam hà datu tuttu u putere, l'autorità è u regnu di a terra chì Diu hà datu à u nemicu di Diu Satanassu. Adam & Eve avia solu un corpu è una anima dopu à a caduta di l'omu è per quessa, senza cunnessione à Diu.

Adamu è Eva eranu figlioli di Diu per adopzione, micca di nascita, cusì u rigalu di u spiritu santu era nantu à elli à a cundizione chì facenu a vulintà di Diu.

U tradimentu ùn hè micca a vulintà di Diu, è per quessa, hà violatu e cundizioni di u cuntrattu cù Diu. Hè per quessa chì anu persu u rigalu di u spiritu santu.
  1. U fiore corresponde à a vita
  2. U cranu currispondi à a morte
  3. L'hourglass currisponde à u tempu
Pittura di una fiore, un capelli e un ramellu di sera

[17 century painting di Philippe de Champaigne]

A parolla di Diu hè sempre veru, in cuntrastu à a parolla di u diavulu, cum'è avete avà vistu.

Ebrei 6: 18
Chì da dui cosi immutable, a lu quali era impussibile di Diu, a diri 'na minzogna, putemu aviri' na cunsulazioni forti, chì sò à fughje di rifughju à mètteli cale nantu à i spiranzi misi davanti à noi:

John 17: 17
elli Sanctify à traversu a to verità: i to parolla hè virità.

Genesis 3: 4
È lu sirpenti, li disse a donna, Ye ùn sarà di sicuru muriri:

John 8: 44
Sì di u vostru babbu u diavulu, è e persone di u vostru babbu avete da fà. Hè un assassino da u principiu, è ùn domandianu micca in a verità, perchè ùn ci hè nè verità in ellu. Quandu ellu chjama una minzogna, ellu parlò di a so propiu: perchè hè un mentirore, è u babbu di questu.

In verse 44, Ghjesù era parlendu à un gruppu particulari di capi riliggiusi (pharisees), chì eranu i figlioli di u diàvulu. Fighjulate ciò chì dice sta verse di u diàvulu - "perchè hè un mentione, è u babbu di questu". U diavulu ùn hè micca solu un mentintru, ma u babbu (originator) di i menti, cum'è quandu ellu disse "ùn avè micca sicurami muriri", era una minzogna.

A versione cristiana di a menti di Satanassu in Genesi 3 - (ùn duverebate micca) hà l'idea chì andarè à u celu quandu avete mortu. Sì questu hè veru, pudemu esse chjucu alluntanà è si in u celu per sempre! Furtunatamenti, a maiò parte di a ghjente ùn cumprà micca sta menti.

I Corintini 15
20 Ma ora hè Cristu risurgiu da i morti, è diventà i primi pezzi di elli chì durmianu.
21 Perchè da quandu l'omu vinia a morte, da l'omu hè vinutu ancu a resurrezzioni di i morti.

22 Perchè cum'è in Adamu tutti mourenu, ancu ancu in Cristu tutti saranu vivuti.
23 Ma ogni omu in u so propiu ordine: Cristu i primuluti; Dopu à quelli chì sò i Cristu in a so vinuta.

Sicondu i versi 22 è 23, i cristiani sò fatti vivi "à a so venuta" è micca quandu morenu.

57 Ma à ringrazià à Diu, chi noi li dete a vittoria di u nostru Signore Ghjesù Cristu.

E ESP?

Bona dumanda. Strufante, i cosi freaky pò andà succede per quellu chì vole à vede.

Definizione di ESP
Definizioni di diccionario britànnicu per percepzione extrasensoriale
percepzione extrasensoria
nome
1. a supposte abilità di certi individui à ottene infurmazioni nantu à l'ambienti senza l'usu di i corsi sensoriale Normale chjamati cryptaesthesia, ESP Vede ancu clarivanza (sensu 1), telepatie

Dizionario Inglese-Francese Dizionario Traduzione in Inglese Francese Inglese -XXXX Digital Edition
© William Collins Sons & Co. Ltd. 1979, 1986 © HarperCollins
Editori 1998, 2000, 2003, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012

Siccomu ci sò solu 2 regni in a vita (i 5-sensi è spirituali), per un prucessu di eliminazione, u studiu di a vita dopu a morte hè solu in u regnu spirituale.

U regnu di Diu hè custituitu da ellu stessu (u creatore di l'universu), i so figlioli è l'anghjuli. U regnu di u diavulu hè custituitu da ellu stessu, i so figlioli è i so anghjuli caduti, chì sò spiriti diavuli.

L'omu hè natu cù solu 5 sensi: sente, vede, annusà, tastà è toccu.

Per definizione, hè impussibile di fà un studiu scientificu di l'ESP perchè hè fora di u regnu scientificu chì hè basatu annantu à e dati raccolti da i nostri 5-sensi.


I Corinti 2: 14
Ma l'omu naturali ùn riceve micca e cose di u Spiritu di Diu: perchè ghjè stupidità à ellu: ùn puderebbe ellu, perchè sò spiritually discerned.

L'omu naturale hè una persona chì hà solu un corpu è un'anima cum'è discuttu prima. Ùn ci hè micca spiritu di Diu in ellu, dunque senza u donu di u spiritu santu, hè impussibile per ellu di capisce e cose spirituali. Hè solu sensu cumunu chì a parolla di Diu sustene.

II Corinziuni 4
3 Ma s'è a nostra bona nutìzia esse messu nentru, ci hè nentru à quelli chì sò persi:
4 In i quali u diu di stu mondu n'hà matruzza lu corpu e di li quali non crede, per paura chì u lume di u coru Vangelu di Cristu, chì hè a figura di Diu, deve bellissima ind'è elli.

Eccu chì quarchi cosa strana, freaky, o oghje stranu hè succorsu, pudemu avè qualchì prublemi rapidamente o venite da un Diu veru o Satan solu per avè un intelligente fundamentale di a Biblia.

Tutte e religione orientali, a reencarnazione, u novu muvimentu di l'età, eccu chì bastamente insignà chì tutti duvemu una picca lampada o lumera di Diu in elli, è per quessa chì andavanu à u celu sò basati nantu à a mossa di Satanassu in Genesi 3 - ùn avete micca sicurami mori ! Allora l'idea di vita dopu a morte hè una minzogna di l'infernu. Ci hè ancu chjaru bè? ;)

Se vai in una seduta è sente a voce di u vostru megliu amicu, un parente, etc. chì hè mortu parechji anni fà, ùn pò micca esse a persona propria, perchè ricurdate di i numerosi versi chjari di l'Scrittura chì dicenu chì ùn ci hè micca pensamentu dopu a morte?

E so voci esistenu ma solu perchè sò falsificate voci da l'avversu, Satanassu, chì hè un bugiardariu. E voci di e persone chì sò digià mortu venenu da spiriti diavuli cunnisciuti cum'è spiriti familiari perchè sò familiarizati cù quella persona è a so vita.

Una manera di pudè dì chì qualchissia hè di u Diu veru o l'avventu hè vede à i prestazioni di curretta è longu per l'incidentu. Hè pruvucatu chì vulete crià o fate qualcosa chì contradicassi a Biblia? Sì cusì, u so da u cuntrariale, è micca Diu. Hè simplificatu assai e cose in un mondu assai cunfusu è cuntradizziunale.

Quandu era in u liceu, prima di cunnosce u Cristu, aghju cridutu chì l'umanità era u risultatu di esperimenti genetichi chì l'alieni da u spaziu esterno anu realizatu nantu à e scimmie. L'omu era a mità di strada trà i stranieri è e scimmie.

Ma poi aghju capitu chì era tuttu un ingannu. L'idea di una mansa d'OVNI scendendu à a terra per salvà l'umanità ùn hè più chè una falsa speranza di u ritornu di Ghjesù Cristu.

Allura quandu si tratta di freaky occurrences, quì sò quarchi versi per guardà:

Isaiah 8: 12
Dite: Ùn avete micca, Una confederazione, à tutti quelli à quale ellu pò diri, A confederacy; Ùn teme u so friddu, nè a paura.

Ùn àbbia paura di u scantu di l'altru, nè a paura di tù stessu.

II Timoteu 1: 7
Di Diu, nun ci hà datu u spìritu di lu scantu; ma di lu putiri, e di l 'amuri, e di na menti sonu.

I Ghjuvanni 4: 4
Sò di Diu, picciriddi, e l'avete superatu: perchè più grande hè quellu chì ghjè in voi, cum'è quellu chì hè in u mondu.

I Ghjuvanni 4: 18
Ùn ci hè scantu in amore; Ma l'amore perfettu cast out fear: perchè u timore timore. Quellu chì timia ùn hè micca perfisu in amore.

II Timoteu 1: 13
Aghjunghje sfurmatu a forma di parolle so, chì vo avete amparatu da mè, in a fede è l'amore chì ghjè in Cristu Ghjesù.

Salmi 34
4 Cercu u Signore, circunqui ellu, è mi dettu da tutti i mio temite.
5 Eghjugheanu à ellu, è èranu chjusi è i so face ùn sò micca vargugnate.

Ose 4
1 Chì a parolla di u Signore, figlioli d'Israele: perchè u Signore hà una cuntruversia cù l'abitanti di a terra, perchè ùn ci hè nè verità, nè misericòrdia, nè cunnuscenza di Diu in a terra.
6 U mo pòpulu hè struitu per mancanza di sapè; perchè hai rifiuttu a cunniscenza, ti ricuscelu da chì ùn sarà micca sacerdotatu di mè: vede chì t'hà abbandunatu a lege di u to Diu, aghju ancu u mo figliolu.

Senza una cunniscenza precisa di a parolla di Diu, seremu in preda à e duttrine, i dispusitivi è i spiriti diavuli di l'avversariu. Ùn averemu alcun standard di verità per paragunà e so bugie, è cusì li prubabilmente crederà.


II Tessalonici 2
8 Allora sverbe u Scrittaveru, chì u Signore hà da cunsuma in u spiritu di a so bocca, è distrude cù u so brillo di a so vinuta.
9 Ancu ellu, chì a venuta hè dopu à u travagliu di Satanassu cù tuttu u putere è i miràculi è i merdizzioni cusì,
10 È cù tutte l'iniquità di l'ingannità in quelli chì pèrdite; Perchè ùn anu ricivutu micca l'amore di a verità, perchè esse esse salvati.

À un certu puntu in u futuru distante, l'anticristu è u diavulu seranu distrutti permanentemente. Ma temporaneamente, Satanassu hè u diu, u regnu, di sta terra. Era Luciferu, l'anghjulu di a luce, cusì cunnosce e lege di a fisica. Ùn pò micca rompelli, ma pò manipulà a materia è l'energia in i limiti di queste liggi per pruduce segni è meraviglie bugie.

Hè quì chì venenu e cose veramente strane è freaky. Ùn pò micca creà qualcosa da nunda, cum'è Diu pò, ma hè un falsificatore maestru. U più vicinu hè u falsificatu à u genuinu, u più efficace hè. Hè per quessa chì duvemu cunnosce a precisione di a Bibbia per ùn esse micca ingannati o ingannati.

II Corinziuni 11
13 Perchè sò falsi apostoli, obreri ingannusi, trasfurmendu à l'apòstuli di Cristu.
14 È ùn maraviglia; perchè u stessu Satanassimu trasforma in un anghjulu di lume.
15 Perchè ùn hè micca grandore chì i so ministri anu ancu esse trasfurmatu cum'è ministri di rightezza; chì u ghjornu saranu secondu e so opere.

Sì avè vistu ghosts, apparizione, e cose chì movenu da ellu stessu (cum'è nantu à a carte ouija), ecc. Ci hè un spiritu divilu in opera. A carta di carta di lettura, lettura di palma, predizioni di boli di cristalli, ecc. Tutti sò inspirati da l'avversariu, u diavulu chì cuntene spiritu diavulu in i persone.

Efesini 4
14 Chì avemu oramai ùn sianu più zitelli, sbattuta di ccà e di ddà, e lu purtò di circa incù tutti i venti di duttrina, da u sleight di l'omi, è furbaria ntilligenti, cù quale si trovani in lié à burlatu;
15 Ma di parlà a verità in amore, po 'crisciri in ellu a tutti li cosi, chi è lu capu, ancu Cristu:

I Corintini 15
54 Allura, quannu chistu cor corruptible ti dò u incorruption, e stu murtali ti dò u eternità, tandu, sarà portatu à passà per ciò chì hè scrittu, a morte hè sentisi a vittoria.
55 O morte, induve hè a to sting? O tomba, induve hè a to vinta?

56 U vincitore di a morte hè u piccatu; è a forza di u peccatu hè chì a lege.
57 Ma à ringrazià à Diu, chi noi li dete a vittoria di u nostru Signore Ghjesù Cristu.
58 Cusì, i mio fratelli amici, sia statu perspicatu, unmoveable, sempre abbundante in u travagliu di u Signore, perchè seite chì u vostru travagliu ùn hè micca in ellu in u Signore.

SARUN

  1. Secondu Genesi 2: 7, i nostri corpi sò cumposti da i listessi elementi chimichi in terra è a nostra anima hè ciò chì ci dà a vita di u soffiu, a persunalità è a capacità di trattà l'infurmazioni è di piglià decisioni

  2. I Corinti 15: 26 L'ultimu ghjunghje chì si distrissi hè a morte. Perchè ùn vi purterà un bonu locu cum'è u celu quandu avete mortu

  3. I Tessalonichi 4: 16 dici ... "U mortu in Cristu sarà pianu primu:". I perciò, i morti sò in un locu pocu, a fossa, sottu a superficia di u pianu, è micca in u celu, un altu postu da ellu hè impositu à risposte à un puntu più altu

  4. Ci sò parechji versi chjaru semprici chì state in a morte, ùn sò micca penseri, sentimenti, a cuscenza, u muvimentu o a vita di qualchi natura.

  5. Dopu chì murite, ùn hè solu un corpu restu. L'ànima hè mortu è ùn esiste più in qualchì forma o cundizione

  6. Ci hè a morte perchè u diavulu hè l'autore di questu è per via di a cascata di l'omu per l'Adam

  7. Hè impussibile di fà un studiu "scientificu" di ESP, perchè hè fora di u regnu 5-senses.

  8. Sì strasurte o freaky o unexplained things happen, hè probabbilmente naziunale à l'attività di spiritu diavulu, chì pò esse ghjittati in nome di Ghjesù Cristu

  9. A definizione è u cuncettu di purgatugiu cuntradite assai versi in a Bibbula è hè basatu annantu à scritti falsi apòcrifali.

  10. Ci sò parechji versi chì indicanciammu di ridivà di u timore è sia chjamatu tutta a pienezza di Diu invece